Vi har samlet de oftest stillede spørgsmål fra kunder og interesserede herunder på siden. Skulle du støde på andre spørgsmål eller blot have lyst til at snakke med os, så kan du blot kontakte os på tlf. 6130 1001

Kan Company Healths koncept kombineres med en sundhedsforsikring?
Ja. De fleste sundhedsforsikringer tilbyder både forebyggelse og behandling. I nogle tilfælde skal medarbejderen opfylde nogle bestemte kriterier for at få hjælp via sundhedsforsikringen. Det er ikke tilfældet hos Company Health. Vores sundhedskonsulenter er fysisk til rådighed på jeres arbejdsplads, og det gør, at vi er lettilgængelige i akutte situationer. Du skal således ikke til at kontakte en ekstern behandler, men kan nemt hente hjælp i din arbejdstid.
Hvor langt er et forløb?
Company Health ønsker ikke at binde kunderne til en aftale, som de ikke ønsker at benytte. Derfor er der 30 dages opsigelse + løbende måned. Vi anbefaler dog, at vores kunder budgetterer med et længere forløb, da vi ikke flytter på den generelle sundhedstilstand på den korte bane. Ideelt set står vi til rådighed for medarbejderne, når de er motiverede. Da man er motiveret på forskellige tidspunkter, opnås det fulde potentiale først tidligst efter 6 måneders samarbejde. Enkeltydelserne kan selvfølgelig bookes en af gangen.
Skal min virksomhed have fitnessfaciliteter for at kunne tilbyde mine medarbejdere fysisk træning gennem Company Health?
Det er en fordel, men ikke en nødvendighed. Vi kan tilbyde udendørs træningshold, hvis faciliteterne i området kan bruges, eller gøre brug af store indendørs lokaler i virksomheden.
Mange af mine ansatte arbejder hjemmefra – hvordan tackles det?
Coaching og kostvejledning kan alt sammen tilgås med online sessioner. Vi kan fuldt ud stå inde for kvaliteten af vores vejledning online.
Hvordan får jeg mine medarbejdere til at engagere sig?
Vi har god erfaring med at udvælge sundhedsambassadører blandt interesserede medarbejdere. Disse fungerer som generatorer for aktiviteter, og bidrager til at styrke kommunikationen, så information om vores tilbud kommer ud via flere kanaler.
Hvad vil et månedligt abonnement koste?
Prisen afhænger af virksomhedens størrelse, da den samlede pris afspejler antallet af medarbejdere. En virksomhed med mange medarbejdere, vil betale mindre pr. person, men et større samlet beløb end en lille virksomhed. Se vores kundecases for mere info.
Hvilke succeskriterier er der for medarbejderne og for virksomheden?
Succesen for den enkelte medarbejder vil være individuel, da vi sætter mål ud fra den enkelte persons behov. Succesen for virksomheden er, at medarbejdertilfredsheden stiger (fx. eNPS), og at den generelle kultur i virksomheden påvirkes positivt i en sundere retning.
Hvad har andre virksomheder haft gavn af?
Det er forskelligt hvad vores kunder har gavn af. Det kommer an på, hvilke tiltag de har i forvejen, om de har en sundhedsforsikring, og hvor deres fokus ligger. Vores tilbud tilpasses den strategi, der er lagt på sundhedsområdet. Se i øvrigt vores kundecases for eksempler på, hvordan vi hjælper forskellige typer af virksomheder.
Vil konceptet give medarbejderne en opfattelse af, at ledelsen blander sig i deres sundhed?
Det er vores opfattelse, at medarbejderne er glade for muligheden for at øge deres sundhed i arbejdstiden. Vores koncept er altid formuleret som et tilbud, således at ingen medarbejdere føler sig tvunget til deltagelse. Medarbejderne skal nemlig føle sig værdsatte, og i vores erfaring er det kun positivt, hvis man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at finde hjælp uden for huset. Det er også tryghedsskabende for medarbejderne, når de kan høre anbefalinger fra deres kollegaer omkring deres erfaringer med vores tilbud.
Klik på knappen herunder for at booke et indledende møde, hvor vi kan tale jeres behov igennem.
